מדיניות החזרים

החזרות
המדיניות שלנו נמשכת 30 יום. אם עברו 30 יום מאז הרכישה שלך, למרבה הצער אנחנו לא יכולים להציע לך החזר כספי או החלפה.

כדי להיות זכאי להחזר, על הפריט שלך להיות לא בשימוש ובאותו מצב שקיבלת אותו. זה חייב להיות גם באריזה המקורית.

מספר סוגים של סחורות פטורים מהחזרה. לא ניתן להחזיר מוצרים מתכלים כגון אוכל. אנו גם לא מקבלים מוצרים שהם מוצרים אינטימיים או סניטריים, חומרים מסוכנים או נוזלים או גזים דליקים.

פריטים נוספים שאינם ניתנים להחזרה:
גיפט קארד


להשלמת ההחזר, אנו דורשים קבלה או הוכחת רכישה.

ישנם מצבים מסוימים בהם ניתנים החזרים חלקיים בלבד (אם רלוונטי)
כל פריט שאינו במצב המקורי שלו, פגום או חסר חלקים מסיבות שלא עקב טעותנו
כל פריט שיוחזר יותר מ- 30 יום לאחר המסירה

החזרים כספיים 
לאחר קבלת החזרתך ובדיקתך, אנו נשלח לך דוא"ל כדי להודיע ​​לך שקיבלנו את הפריט שהוחזר. אנו נודיע לך גם על האישור או הדחייה של ההחזר שלך.
אם תאושר, ההחזר הכספי שלך יעובד, וזיכוי יוחל באופן אוטומטי על כרטיס האשראי שלך או על אמצעי התשלום המקורי שלך, בתוך פרק זמן מסוים.

החזרים מאוחרים או חסרים (אם רלוונטי)
אם עדיין לא קיבלת החזר, בדוק תחילה את חשבון הבנק שלך.
לאחר מכן פנה לחברת כרטיסי האשראי שלך, ייתכן שיחלוף זמן מה עד שההחזר שלך יפורסם רשמית.
הבא פנה לבנק שלך. לרוב יש זמן עיבוד כלשהו לפני פרסום ההחזר.
אם עשית את כל זה ועדיין לא קיבלת את ההחזר שלך, אנא פנה אלינו לכתובת

office@seriously.co.il

 

פריטי מכירה (אם רלוונטי)
ניתן להחזיר רק פריטים במחיר רגיל, למרבה הצער לא ניתן להחזיר פריטים בהנחה.

החזרות והחלפות

אנו מחליפים פריטים רק אם הם פגומים או שבורים. אם אתה צריך להחליף אותו באותו פריט, שלח לנו דוא"ל לכתובת

office@seriously.co.il

ושלח את הפריט שלך אל: בן יהודה 46 תל אביב, ישראל.

משלוח
כדי להחזיר את המוצר שלך, עליך לשלוח את המוצר בדואר לכתובת: בן יהודה 46, תל אביב .

אתה תהיה אחראי לתשלום עבור דמי המשלוח שלך להחזרת הפריט שלך. דמי משלוח אינם ניתנים להחזר. אם תקבל החזר כספי, עלות המשלוח חזרה תנוכה מההחזר הכספי שלך.

תלוי איפה אתה גר, הזמן שייקח למוצר שהחלפת להגיע אליך עשוי להשתנות.

אם אתה שולח פריט מעל 199 ש״ח, עליך לשקול להשתמש בשירות משלוחים הניתן למעקב או לרכוש ביטוח משלוח. אנו לא מתחייבים שנקבל את הפריט שהוחזר.