מדיניות משלוחים

אפשרויות משלוח

איסוף עצמי - בדרך כלל מוכן ביום העסקים הבא.

א. במהלך ההזמנה ניתן לבחור באיסוף עצמי למוצרים שנרכשו באתר סיריסלי ביוטי סטור בכתובת - בן יהודה 46, תל אביב.

ב. איסוף עצמי הינו ללא עלות.

ג. הזמנה שבוצעה בימים א'-ד' החל מהשעה 18:00 תחשב כאילו בוצעה ביום שלמחרת ולפיכך תסופק בהתאם.

הזמנה שבוצעה החל מיום ד' בשעה 18:00 ועד ליום ה' ב18:00 תסופק ביום ו' בין שעות פעילות המקום ובתיאום הגעה מראש.
הזמנה שבוצעה ביום ה' –החל מהשעה 18:00 ועד יום ו' בשעה 12:00 תסופק ביום א' .
הזמנה שבוצעה ביום ו' החל המשעה 12:00 ועד יום א׳ בשעה 11:00 תסופק ביום ב'.

ד. הלקוח יקבל מיסרון (הודעת SMS) או אימייל למספר הטלפוןאו האימייל שהזין בעת ביצוע ההזמנה, כאשר ההזמנה מוכנה לאיסוף.
ה. יש לתאם הגעה לאיסוף עצמי מראש בטלפון או באימייל ולהגיע לאסוף בשעות שנקבעו.


משלוח מהיר עד בית הלקוח - עד 3 ימי עסקים

א. במהלך ההזמנה ניתן לבחור במשלוח באמצעות משלוח מהיר עד בית הלקוח לכתובת בישראל הנכללת ברשימת אזורי המשלוח של סיריסלי בלבד. במידה והלקוח מעוניין שהמשלוח יגיע ליישוב אליו לא מבוצעת אספקה יומית, מועד המשלוח יקבע בהתאם למועדי החלוקה של חברת המשלוחים. רשימת היישובים אשר לא ניתן לבצע אליהם משלוח מאתר סיריסלי מפורטת באתר של חברת ק. אקספרס.
ב. על אף האמור, ייתכן שלא ניתן יהיה לספק משלוחים לישובים מסוימים בישראל (לרבות על-פי הנחיות ומדיניות חברת המשלוחים החיצונית) למרות שנכללים ברשימת אזורי המשלוח של סיריסלי.
ג. עלות המשלוח היא 29.90 ₪. בכל הזמנה על סך יותר מ-299 ₪ המשלוח יהיה ללא עלות.
ד. המשלוח יגיע לכתובת אותה ציין הלקוח בעת ההזמנה תוך עד 3 ימי עסקים בין השעות 19:00-08:00, וזאת בתנאי שהכתובת אינה נכללת ברשימת הישובים בהם אין אפשרות שילוח ל3 ימי עסקים בלינק הנ"ל על פי המועד שיצוין ב-SMS שיתקבל אצל הלקוח מחברת המשלוחים החיצונית. הזמנה שבוצעה בימים א'-ד' עד השעה 11:59 תאסף באותו היום למיון. הזמנה שבוצעה בימים א'-ד' החל מהשעה 12:00 תחשב כאילו בוצעה ביום שלמחרת ולפיכך תסופק בהתאם. הזמנה שבוצעה החל מיום ד' בשעה 11:59 ועד יום ה' בשעה 19:59 תאסף באמצעות חברת המשלוחים ביום א'. הזמנה שבוצעה החל מיום ה' בשעה 11:00 ועד יום שבת בשעה 19:59 תסופק באמצעות שליח ביום ב'.
ו. הזמנות שיבוצעו באתר בתקופות של ביצוע מכירות מיוחדות באתר וכן בתקופה של 7 ימים לאחר מכן, ישלחו ויסופקו לכתובת שמסר הלקוח עד 7 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. לעניין זה "מכירות מיוחדות" כגון: ימי מכירות של shopping.il, יום הרווקים הסיני, black Friday , ימי סיריסלי סייל, מימוש של הטבות שנשלחות בדיוור ישיר וייעודיות לאתר הסחר, וכיוצ"ב.
ז. ביום בו אמור המשלוח להגיע ללקוח תשלח לו הודעת SMS ופרטי השליח לצורך יצירת קשר עם השליח.
ח. משלוח אשר לא סופק ללקוח מהסיבה שהלקוח לא היה בכתובת למסירת המשלוח ולא הסכים להשארת המשלוח ליד הדלת ו/או כאשר הלקוח לא היה בכתובת למסירת המשלוח ומדובר במשלוח הכולל תרופות (המצריך מסירה ידנית של המשלוח), יובהר כי משלוח יושאר בסמוך לדלת בכפוף להסכמת הלקוח לכך (במסגרת תהליך ביצוע ההזמנה או במסגרת תיאום מועד המשלוח).
ט. במידה ולא ניתן יהיה ליצור קשר עם הלקוח בפרטי הקשר שמסר בעת ביצוע ההזמנה, במשך 3 ימים לאחר מועד ביצוע ההזמנה, סיריסלי תהא רשאית לבטל את ההזמנה (מבלי לחייב את הלקוח עבור עלות המוצרים) ולחייב את הלקוח בדמי טיפול על סך 29.90 ₪ בנוסף לעלות הכנת המשלוח (ככל שרלוונטית). בנוסף, במקרה כאמור סיריסלי תהיה רשאית למנוע מהלקוח לבצע רכישות עתידיות באמצעות האתר.
י. מובהר בזאת כי ימי חול המועד, ערבי חג וחגים ייחשבו לצורך האמור כימי ו' ושבת בשינויים המחויבים ולפי העניין.

משלוחים ואיסוף בירורים ושירות לקוחות
ניתן לבדוק בכל עת מה סטטוס ההזמנה בעמוד היסטוריית ההזמנות.

לפניות ובירורים ניתן להשאיר הודעה בטופס צור קשר או לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 050-4752081 בימים א'-ה' בין השעות 16:00-09:00 ובימי שישי 12:00-09:00.

להתכתבות בהודעת SMS בנושא רכישה באתר 050-4752081

להתכתבות בהודעת SMS בנושא משלוחים 050-4752081

מובהר כי על אף האמור לעיל סיריסלי תהיה רשאית לשנות את אזורי המשלוח, את גובה דמי המשלוח ואת מדיניות המשלוחים והאספקה מעת לעת וללא צורך במתן הודעה מוקדמת מראש (להוציא הזמנות שכבר בוצעו ואושרו).