מדיניות משלוחים

ביוטיסטור Seriously ("אנחנו" ו"אנחנו ") היא המפעילה של (https://seriously.co.il) (" אתר "). על ידי ביצוע הזמנה דרך אתר זה אתה מסכים לתנאים שלהלן. אלה ניתנים על מנת להבטיח ששני הצדדים מודעים להסכמה זו ומסכימים עליהם כדי להגן ולהגדיר ציפיות לגבי השירות שלנו.


1. כללי

בכפוף לזמינות המלאי. אנו מנסים לשמור על מלאי מדויקת באתר האינטרנט שלנו אך מעת לעת עלול להיות פער במלאי ולא נוכל למלא את כל הפריטים שלך בעת הרכישה. במקרה זה, אנו נמלא את המוצרים הזמינים עבורך וניצור איתך קשר אם אתה מעדיף להמתין למלאי מחדש של הפריט שהוזמן מחדש או אם אתה מעדיף שנעבד החזר כספי.


2. עלויות משלוח

עלויות המשלוח מחושבות במהלך התשלום על פי סכום סל הקניות הכולל לאחר הנחות. תשלום עבור משלוח ייגבה עם הרכישה. מחיר זה יהיה המחיר הסופי עבור משלוח ללקוח.


3. החזרות

3.1 חזרה עקב שינוי

סירייסלי ביוטי סטור תקבל בשמחה החזרות עקב שינוי דעתך כל עוד בקשת החזרה תתקבל על ידינו תוך 30 יום מרגע קבלת הפריט ותוחזר אלינו באריזה מקורית, ללא שימוש ובמצב למכירה חוזרת.

משלוח חזרה ישולם על חשבון הלקוחות ויידרש להסדיר את המשלוח שלהם בעצמם.
לאחר קבלת ההחזרות וקבלתן, ההחזרים יעבדו לאחסון אשראי לרכישה עתידית. אנו נודיע לך לאחר השלמת הדבר באמצעות דוא"ל.
(Seriously Beauty Store) תחזיר את שווי הסחורה שהוחזרה אך לא תחזיר את שווי המשלוח ששולם.


3.2 אחריות והחזרים

סירייסלי תכבד בשמחה כל תביעות אחריות תקפות, בתנאי שתוגש תביעה תוך 90 יום מרגע קבלת הפריטים.

הלקוחות יידרשו לשלם מראש את המשלוח חזרה, אולם אנו נשיב לך תשלום עם תביעת אחריות מלאה.

עם קבלת החזרה של פריטים לתביעת אחריות, אתה יכול לצפות מסירייסלי ביוטי סטור שתטפל בתביעת האחריות שלך בתוך 7 ימים.

לאחר אישור תביעת האחריות, תקבל את הבחירה של:

(א) החזר כספי על ההזמנה שלך.

(ב) החזר קרדיט בחנות האונליין.

(ג) פריט חלופי שנשלח אליך (אם מלאי זמין)


4. תנאי משלוח

4.1 זמן אספקה מקומי

באופן כללי, משלוחים מקומיים נמצאים במעבר למשך 4-6 ימי עסקים.


4.2 זמן מעבר בינלאומי

בדרך כלל, הזמנות שנשלחות בינלאומיות נמצאות במעבר למשך 14 - 22 יום. זה משתנה מאוד בהתאם לשליח שבחרת. אנו יכולים להציע אומדן ספציפי יותר בעת בחירת השליח בקופה.


4.3 זמן משלוח

הזמנות בדרך כלל נשלחות תוך 4-6 ימי עסקים מתשלום ההזמנה

המחסן שלנו פועל בימים ראשון - חמישי בשעות הפעילות הרגילות, למעט בחגים לאומיים בהם המחסן יהיה סגור. במקרים אלה אנו נוקטים בצעדים בכדי להבטיח מינימום עיכובים למשלוח.


4.4 שינוי כתובת למשלוח

לניתן לשנות את הכתובת בכל עת לפני שליחת ההזמנה.


4.5 ת.ד. משלוח תיבה

חנות היופי ברצינות תשלח אל ת.ו. תיבות כתובות באמצעות שירותי דואר בלבד. איננו יכולים להציע שירותי שליחויות למיקומים אלה.


4.6 פריטים אזלו מהמלאי

אם פריט אזל מהמלאי, נמתין שהפריט יהיה זמין לפני שנשלח את הזמנתך. הפריטים הקיימים בהזמנה ישמרו בזמן שנמתין לפריט זה.


4.7 זמן האספקה ​​עבר

אם זמן האספקה ​​חרג מהזמן החזוי, אנא פנה אלינו כדי שנוכל לערוך בדיקה.


5. התראות מעקב

עם שליחת ההזמנה הלקוחות יקבלו קישור מעקב שממנו הם יוכלו לעקוב אחר התקדמות המשלוח שלהם בהתבסס על העדכונים האחרונים שהעניקה ספק המשלוחים.


6. חבילות שניזוקו באספקה

אם אתה מוצא חבילה פגומה באספקה, במידת האפשר, אנא דחה את קבלת החבילה מהשליח וצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו. אם החבילה נמסרה מבלי שהייתם נוכחים, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות באמצעות אחת הדרכים המפורטים באתר.


7. מיסים

7.1 מס.

מס מכירה כבר הוחל על מחיר הסחורה כפי שמוצג באתר

7.2 מיסים

מסי יבוא ומיסים עבור משלוחים בינלאומיים עשויים להיות מחויבים בתשלום עם הגעתם למדינת היעד. זה משתנה לפי מדינה, ו- Seriously Beauty Store מעודדים אותך להיות מודע לעלויות הפוטנציאליות האלה לפני שתבצע הזמנה אצלנו.

אם תסרב לשלם מיסים ומסים עם הגעתך לארץ היעד שלך, הסחורה תוחזר לסירייסלי ביוטי סטור על חשבון הלקוחות, והלקוח יקבל החזר על ערך הסחורה ששולמה, בניכוי עלות ההחזר משלוח. עלות המשלוח הראשוני לא תוחזר.


8. ביטולים

אם תשנה את דעתך לפני שקיבלת את הזמנתך, אנו יכולים לבטל בכל עת לפני הגעת ההזמנה. אם הזמנה הגיעה ניתן לעיין במדיניות ההחזרים שלנו.

9. ביטוח

חבילות מבוטחות בגין אובדן ונזק השווה לערך החבילה.


9.1 חבילה שניזוקה באספקה

אנו נספק חבילה חדשה או החזר כספי לפי בקשת הלקוח.


9.2 תהליך לחבילה שנאבדה בדרך לאספקה.

אנו מציעים החזר כספי או משלוח חבילה חדשע"פ החלטת הלקוח.


10. שירות לקוחות

לכל פנייה לשירות לקוחות אנא שלחו לנו דוא"ל לכתובת Office@seriously.co.il